Combo Babies a Granollers

Fa uns dies en el grup de mamis del whatsapp van enviar una foto sobre una activitat per a nadons i nens petits, Combo Babies. És una activitat que trobo molt interessant pels més menuts i és per això que avui li dediquem aquest post.

¿Què és l’escola de música Combo?

Aquesta escola, situada al centre de Granollers, va ser creada als 90s i té com objectiu ensenyar als infants el so i la música.

¿Què ofereix el Combo als bebès?

El Combo dona les eines necessàries per potenciar l’aprenentatge des de la practica i el moviment al desenvolupament personal i artístic.

¿Com són les classes i quan costa?

Les classes es fan segons les necessitats de cada infant, ja sigui per l’edat, el nivell o les inquietuds musicals del menut.

Hi ha tres cursos: nens a partir de 6 mesos, nens nascuts el 2016 i nens nascuts el 2015. Cada curs accepta màxim 8 alumnes amb els seus pares.

Jo us parlaré del curs de nadons (més de 6 mesos). Hi ha 2 cursos:

  • Dimecres de 10 a 10:45h
  • Divendres de 17:30 a 18:15h

El fet que hi hagi dos cursos permet a les mares treballadores poder fer aquest activitat amb el seu fill.

Aquesta activitat costa 30€/mes tots dos, mare i fill.

Si estàs interessada o interessat en apuntar-te amb el teu fill només has de trucar al 654 583 656 i molt amablement t’explicaran en que consisteix.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *